Tuesday, May 15, 2012

berSYUKUR


15MEI2012:SELASA.
MAJLIS ANUGERAH KEPUJIAN DEKAN FKEKK UTeM

saya adalah salah satu penerima.
Alhamdulillah :)
aku bersyukur kepada Allah atas segala ni, semua ni atas bantuan Allah juga disamping aku berusaha.
oke. ni sem lepas ok. tahun 2, sem 1. untuk sem 2. aku dapat merasakan kejatuhan aku apabila mendapat carry mark yg tuuuttttttt =.=''
oke. sebagai manusia, biasa ye kalau sekejap kita di atas, sekejap di bawah. yela, ada org kata. hidup ni macam roda. sekejap di atas dan sekejap di bawah. so aku redha. aku pasrah. ceyt ayat ! haha
aku bersyukur dengan apa yang aku ada walau kadang2 aku xde pape pun =.=''
sebagai manusia, aku anggap sem ni yg jatuh ni sebagai ujian daripada Allah untuk aku. supaya aku xterlalu selesa ditempat aku sekarang.supaya aku akan terus berusaha untuk berjaya dimasa hadapan. aku hamba. hamba Allah. selayaknya aku diperlakukan seperti hamba. jangan megeluh, terus usaha. berdoa. dan tawakal. semoga Allah sentiasa berada disisi kita :)

jum tengok pic !


ni sijil dekan. ada tertulis nama aku. sijil ni nipis, aku pegang dan kene tiup angin, dah renyuk =.=''

sijik aku satu je. lagi dua pinjam aina n dee. :P

bergambar bersama dekan :)

bergambar bersama ketua jabatan :)

bergambar beramai2 warga BENC

ni budak kelas aku. 2BENC

sekian

p/s: semoga kita semua terus berusaha dan berjaya chaiyok !

1 comment:

Yayasss said...

Tahniah zila:D Nak bluetooth pic nanti!