Friday, May 18, 2012

apa yang berlaku ada HIKMAHnya.

18mei2012.jumaat.
test signal dan microp. signal pagi, microp malam. aku wat entry ni lepas dari test signal. aku ingat lepas test, aku boleh rasa lega. tapi sebaliknya. aku rasa kecewa.sanagt tertekan dan sangat kecewa


menangis keseorangan


. aku tak dapat jawab semua soalan test. oke. soalan test senang. kawan2 aku dapat jawab dengan jayanya. tapi aku xdapat jawab. kenapa aku careless sgt ? aku dah study seminggu awal. aku abaikan microp dan aku study hard tuk signal. tapi kenapa jadi cm ni ?

oke cukup ! cukup dengan keluhan !

aku pasti. pasti ada hikmah atas semua ni. mungkin ada salah aku. mungkin juga timbul riak dalam diri aku.
semua yang terjadi ada hikmahnya. kita xboleh sentiasa di atas. mungkin dah tiba masa aku tuk berada di bwah. tapi aku xkan putus asa.

 Allah sentiasa bersama aku.


 mungkin semua ni jadi supaya aku xberasa riak. dan supaya aku merendah diri. supaya aku bermuhasabah diri. supaya aku terus usaha. dan supaya aku xmalas juga =.=''


gagal sekali xsemestinya dunia berakhir azilah. teruskan usaha. minta bantuan daripada Allah. :)


mood : motivasi diri sendiri

1 comment:

Anonymous said...

haiii..