Saturday, June 29, 2013

Latihan Industri

24jun2013 saya Azilah bte Othman telah melaporkan diri di Pioneer Technology(M) Sdn Bhd untuk menjalankan latihan industri. 



saya telah ditempatkan di production engineering department under electrical.


engineer kat department saya sangat cool ok. HAHA. 
untuk seminggu ni, xbanyak sangat keje yang saya dapat.
so sit like a boss. KAHKAH


baju yang saya pkai tu uniform pioneer. cantik kan ?HAHHAHA *cantik la sgt :P
sampai disini jela. saja je aku nak menaip kat blog ni. dah lama x update kan. haha :P

notakaki : kene keje rajin2 untuk bg anak2 makan. kahkahkah :D

senyum lebar lebar :)))


5 comments:

Z|U|F said...

mbak asal dari mana ? haha

Faris Misbah said...

dpt elaun x praktikal nk pioneer ni??

azilah othman said...

Faris misbah : elaun makan je dapat. rm3 sehari. tu pu cam kupon la. kene guna tiap2 hari kat cafe pioneer. selain tu xde la

Faris Misbah said...

aduh...aq dpt praktikal kt pioneer ni...bru nk rase mkn gaji..haha..byk keje x diorg bagi??

azilah othman said...

ko dapat department apa? tgk gak la. kdg2 byk keje. kdg2 tu cm xde keje. haha. tapi kalau ko dapat kat production, byk la keje. goodluck wey. tapi siyes best praktikal kat pioneer :)) ko boleh g mana2 department untuk belajar semua bende. bebas kat pioneer nak g mana2 atas nama budak LI. haha :P ko start praktikal bila ?