Monday, December 27, 2010

masak lagi~

abg aku:: zila,ko masak megi ni.
aku:: yela

aku pun trus la ke dapur,masak la megi 2.lama la gak.

tetiba::

abg aku:: lambat nye ko masak megi
aku:: jap la.dah nak siap ni.

bila siap,aku pun bg la dy.

abg aku:: cuba ko rasa dulu,aku tgk cm masin je.ckit sgt kuah.
aku:: rasala sendiri.
abg aku:: mana telur??
aku:: zila xreti nak letak telur bila masak megi la
abg aku::hahahahaha

abg aku pun amek la megi 2 nak letak kat pinggan dy,

abg aku:: apa yang panjang sgt ni??ko xpotong ke megi ni.
aku:: alamak!!terlupa plak.hehe
abg aku:: esok ko masakkn suami ko cm ni la ey?nak suh suami ko makan sekali sedut je??
aku::hahaha


NOTA KAKI:masak megi pun kene kritik dgn family aku~
adus~
susah gak masak ni~
haha~

2 comments:

ainakhani said...

hahahaha perlu ke nak potong? aku lagi suka panjang2.. sedap wo.. feel siket nak makan. :D

azilah othman said...

tahu xpe,aku pun ske pnjg2~
hehe~