Friday, December 24, 2010

KARIPAP

HA!pe bende lak aku post tentang karipap ni??haha.jeng jeng jeng ...ni la 1st time aku wat karipap sendiri.ha!korang caye x??ngeh ngeh ngeh aku mengisi masa cuti aku dgn belajar memasak(sebenarnye aku dipaksa belajar memasak.wuuuu~)maklum la usia aku dah nak 20tahun.kene la pandai masak.kisah aku buat karipap bermula semalam dari kul 730pm sehinggala 1030pm.maklumla orang baru nak belajarkan.haha.setelah bertungkus lumus,jadi la karipap ciptaan AZILAH~haha.bangga diri la plak.



ni la karipap aku.



tada!
ni la hasil kreativiti aku
nampak sedap x??


dgn rasa bangga nye aku suh la ayah aku rasa.
ayah aku amek n bg kat kucing dia.
pas2 dy cakap::nape kucing ni xnak makan karipap ni.
wuuuuuuuu~
cm 2 la plak~
tapi aku tgk suma org makan sedap je.
aku makan= sedap gak~ngeh ngeh ngeh~

trimas untuk tunjuk ajar mak aku n pertolongan adik aku sepanjang membuat karipap ni~
hehe~

NOTA KAKI:::aku akn terus berusaha belajar masak!
caiyok3!!

2 comments:

ainakhani said...

ziela, sbelum goreng nampak sedap. after goreng...




k bye

azilah othman said...

wuuuuuu~
sampai ati ko aina~
belum rasa,mana nak tahu kn~
sedap la~
hehe~