Tuesday, December 28, 2010

lagi lagi masak~

haha.saat akhir cuti sem ni kene la rajin masak kn.tunjuk skill kat family.cey~g2 la plak erk.menu hari ini:
jeng jeng jeng~

ikan bawal kukus
ikan bawal goreng
sayur bendir(betul ke aku eja binatang 2??hehe.)

ikan bawal kukus 2 abg aku yg masak,maklum la takut aku masak xsedap t.

mak aku:: zila g masak sayur bendir 2.
aku:: baik...
mak aku:: tapi jgn guna bawang byk sangat cm ari 2 sampai sayur 2 ley jadi bubur bawang..

haha~

biasa la org baru blajar masak kn,mesti la ada wat silap.betul x geng??

aku pun masak la sayur n goreng ikan~







ta da~
nila hasil nye=



sayur bendir yang aku masak




ikan yang aku goreng


ikan kukus yang abg aku masak
aku tolong potong bawang n cili je
haha


ha.2la menu hari ini...
kenyang aku makan.hehe
walau nampak macam xmenyelerakan tapi sedap taw.(sebenarnye boley tahan je la,ala2 g2.nak amek ati abg aku,cakap la sedap.haha)

em~
esok nak masak pe plak erk??
hehe~

NOTA KAKI:semangat ni nak blaja masak.
haha~

2 comments:

ainakhani said...

ikan goreng a lit bit scary ..
bole makan ke? kahkah kah!

azilah othman said...

boley ey~
sedap taw!!