Saturday, December 11, 2010

aktiviti masa cuti aku

assalamualaikum~
kamu semua buat apa ye cuti ni??kerja sambilan??makan + tido??menternak lemak??buat kilang taik mata??haha

nak tahu aktiviti aku masa cuti x?

1.bagun solat subuh.yang ni wajib la kn.tapi aku cuma manusia biasa,kekadang 2 terlajak gak.astafirullah apa nak jadi ni.aku akn cuba memperbaiki diri.anda bangun solat subuh??pastikan anda bangun ok??

2.pas solat subuh,tidur blek la kan.haha.anda bagaimana??pas 2 bangun dalam kul 9am or 10am.
2pun pas kene bebel dgn mak aku.hehe

3.kalau aku rasa diri ni rajin,aku trus g basuh baju,kemas rumah,basuh pinggan.kalau aku malas lak aku bangun tdur trus g tgk tv.xpun,aku tgk mak aku wat suma keje 2.haha.ish!anak apakah ini??

4.masak! 2cam wajib la bagi aku cz mak n ayah aku cakap aku kene belajar masak.jgn belajar je.haha.ok! aku pun dgn semangat je belajar masak..tapi mak aku cakap kalau aku masak,sangat lambat.yke??xpela kan.biar lambat asal selamat.haha.anda memasak??

5.makan, mandi dan solat zohor.pas2 tdur blek.haha

6.430pm setiap ari isnin hingga khamis,wajib tgk tv3.nak tahu cite pe??tengok sendiri k.cite fav aku 2.haha.pas hbis cite fav aku 2,aku solat asar.pas2 aku tgk tv sampai la aku dah bosan.

7.malam!pas solat mgrib n isyak, so pe lagi.tidur la kan.haha.

2la aktiviti aku yang sangat membosankan tiap2 hari pada cuti ni..
adakah aktiviti anda sgt best??

NOTA KAKI:
dipendekkan cerita,aktiviti aku ni menternak lemak je la~
haha~

No comments: