Wednesday, June 15, 2011

M A A F wahai sahabatku

entry kali ni khas buat sahabat sahabat saya
saya minta maaf kalau ada buat salah dan silap
saya manusia biasa
selalu membuat kesalahan
kadang2 tanpa saya sedari

ye !
saya boleh perbaiki diri saya
saya akan cuba

kadang2 saya xsedar apa yang saya buat
saya rasa apa yang saya buat 2 btul
tapi mungkin salah n menyinggung perasaan sahabat2 saya
saya minta maaf
saya xsengaja

xpernah terlintas pun dalam hati o fikiran yang saya nak pinggir kan sahabat2 saya
xpernah ok !
yang saya tahu dan yakin
saya sangat sayang sahabat2 saya !

maaf ~

saya hanya manusia biasa
AZILAH hanya manusia biasa yang sering mlaku kan kesilapan ~

friendship isn't how you forget, but how you forgive
not how you listen, but how you understand
not how you see, but how you feel
not how you let go, but how you hold on !

No comments: