Sunday, June 19, 2011

Ala2 Cinderella Gitu !

apa yang ala2 cinderella ?
aku ke ?
haha !
xde makna nye la kan ~
ekeke

ok2 !
aku baru habis tgk citer korea
SHINING INHERITANCE


best citer ni ~

SIPNOPSIS

Kehidupan Go Eun Sung adalah sama seperti Cinderella. Selepas
bapanya meninggal dunia, ibu tirinya , Baek Sung Hee, melenyapkan semua aset dia dan adiknya, Eun Woo, tiba-tiba hilang tanpa dapat dikesan. Walaupun begitu, Eun Sung benar-benar kerja bersungguh sungguh untuk memenuhi impiannya.Apabila Ketua Pegawai Eksekutif syarikat makanan, Jang Sook Ja, mengalami amnesia dan tidak boleh ingat siapa dia, Eun Sung membawanya pulang. Walau bagaimanapun, Eun Sung tidak tahu bahawa dia adalah nenek Sun Woo Hwan, orang yang dia tertukar beg. Bagaimana pertelingkahan berterusan mereka akan membawa mereka menyedari bahawa mereka lebih mengambil berat mengenai satu sama lain


ni eun sung n hwan
sweet ok

saje letak pic ni besar2
haha

sekian !
betul ke ni sinopsis nye ?
haha
aku tgk pun cpatkan je
ekeke

errr
sebenarnya dah xtahu nak update apa
so apa2 pun boley kan ?
bosan la

p/s :: ntah pape je la entry aku ni kan
haha

3 comments:

Najmie Shokri said...

weyh full episode ade bpe??? aku ade sampai 18 je.... dem x abes... x tau nk dunlod kat mne....

azilah othman said...

xsilap aku ada 28 episod
jauh lg 2.haha

NUR YAYAH said...

nanti bawak. nak copy sume yng besttttttt ;P