Tuesday, May 24, 2011

saya SAYANG emak saya !

ok !
saya sangat sayang mak saya !
sentiasa sayang ok !

kawan2 kita kata kite ni anak mak
ok ! saya ngaku saya mmg anak mak
yela !
anak mak kite !
xkan la anak mak kamu kamu kamu lak kan ?!
haha !

nak citer ckit ni
ce dengar k
hehe

td petang nak g bandar dgn adik
mak suh pkai kasut
tapi kite ni jenis yg sempoi
(ceyt ! sempoi la sgt !)

kite lagi selesa pakai selipar je.haha
selipar kita 2 warna putih ok !
n paling best
nampak giler kotor
(alamak ! nampak sgt kite ni pemalas.ekeke)
*tutup muka

kite:: mak , kotor la selipar ni

mak:: pakai la kasut

kite:: xnak la,nak g sekejap je pun

mak:: g la basuh

kite:: xnak la,malas
(ok ! terang lgi bersuluh,kita mmg pemalas,haha)

mak:: meh la mak yang basuh kan selipar 2
(dalam ati kite
yeay ! mak nak basuhkan !)

tapi kita terfikir sejenak
jap jap jap !
umur aku dah 20tahun
xkan selipar pun nak mak aku yg basuh ?
giler !

kite:: errr.xpela.zila ley basuh sendiri

kite pun g basuh sendiri
baik x kite ?
rajin x kite ni?
haha !
poyos di situ ni ! haha

KITA SAYANG MAK KITE !

gambar hiasan

6 comments:

NUR YAYAH said...

eeeei. pemalas ! :)

TimE_AsR said...

seliper jamban ni ker.. haha

azilah othman said...

yaya
cm xkenal kite lak kan

asri
haha
sliper jamban pun,best pkai.haha

Ahmad Najmie said...

Kasut selipar jamban pon nk solex... huh!!

RIAN said...

i pun sayang mak i.
mak u pun i sayang. ngeh3,

eiry said...

HAHA.kau memang pemalas :-) nice blogg :-)