Tuesday, May 17, 2011

gara-gara ABC tanjung emas muar !~

tadi petang kite ponteng keje ok !
HAHA !
nak tahu sbb apa??

l
l
l
l
l
l
l
l
V

sbb ni la ! ngeeee
ABC tanjung emas muar !
kite ngidam dari kite mula final exam se kat melaka taw !
lama !
baru td petang dapat makan bersama adik,hajar n ain !
ekeke ~
=)

tengok pic bawa ni
l
l
l
l
V
muka kite yg sangat bahagia sbb dapat ABC =)


lepas da kenyang n gelak2 kat kedai org 2 yg kita n the geng wat macam rumah sendiri
gelak xingat dunia. HAHA !
dah terlanjur kat tanjung emas,apa lagi
kite n the geng pun jejalan cuci mata la kan.
ngeeee

jalan jalan jalan
wah !
buaian la !
jom naik (sambil berlari2 anak)
cm dak kecik gitu !
ekeke

tgk pic ni
l
l
l
l
V

kat buaian 2 ada tulis UNTUK UMUR 12TAHUN KEBAWAH SAHAJA !
umur kite baru 12tahun je
(padahal dah 20tahun.xsedar diri tul kite ni kn =.=' )
HAHA !




baju merah (hajar)
baju biru(ain)
baju ungu(kite)


lepas bosan jalan jalan kat tanjung
kami pun g giant
karok (karaoke) tyme !
yeay !

agak nya sbb kite karok kot malam ni ujan
HAHA !
papehal pun
thankz ye kawan kawan
saya hepi ari ni !
nanti ley la kita kuar lagi erk !

2 comments:

Ahmad Najmie said...

Haha... tiap2 ari nk ponteng....

KatekateKite said...

dalam bilik karok tu silau eh? =p