Thursday, May 8, 2014

EMPAT TAHUN

Waktu itu berjalan tanpa henti, mungkin juga berlari meninggalkan kita dengan sangat laju. Persoalannya bagaimana kita menghabiskan waktu-waktu itu. adakah selama ini kita menghabiskan masa berusaha untuk menjadi yang terbaik atau sebaliknya.


Dalam hidup ni ada turun naik nya. kadang-kadang kita di atas dan kadang-kadang kita berada di bawah. Kalau kita di atas, kita bantu ynag di bawah. kalau kita di bawah, teruskan usaha. Allah sentiasa ada untuk tolong kita

EMPAT TAHUN
rasa macam sekejap je. pejam celik, aku sekarang adalah pelajar tahun akhir di UTeM dalam IJAZAH SARJANA MUDA KEJURUTERAAN ELEKTRONIK (KEJURUTERAAN KOMPUTER) DENGAN KEPUJIAN.

Macam-macam yang aku pelajari di sini. Tanggungjawab sebagai seorang pelajar, seorang anak, seorang muslimah, seorang sahabat. belajar untuk menjadi kuat dan belajar bagaimana untuk bersabar Tersemat semua memori di dalam hati.tidak akan aku lupa semua itu. Di sini bermulanya perjalanan aku sebagai seorang insan yang mana jahil dulu nya berusaha memperbaiki diri dari pelbagai sudut. ye. aku tak sempurna.


Kepada kawan-kawan, aku memohon maaf jika aku ada buat salah silap. ye. aku tahu aku banyak buat silap sebab aku ni banyak sangat bercakap. :P
Terima kasih atas pertolongan anda semua selama empat tahun perjalanan hidup aku di bumi Melaka ini.


JUM LAYAN GAMBAR






No comments: