Sunday, December 4, 2011

SANGAT ! sangat 'TERUJA'

aku sangat 'teruja' sekarang !
kau tahu ! tgal lagi xsampai sebulan aku akn menduduki final exam semester 3 !
n kau tahu x yang assignment aku dari awal sem3 ni xsiap3! satu pun xsiap lagi !
aku sgt suka!!
macam mana ?
memang stress la kan !
kalau ko xstress mmg hebat la kan ! haha
padan muke ko azilah ! haha ;p

xpe3
kool ! relek ! 2la ayat setiap kali aku stress !
tapi dalam hati ! aku jela yang tahu !

azilah ! jgn sakit ok !
perkara biasa bila nak final ! demam ! sem ni kene kuat ok !

ingat lagi sem lepas ! aku demam dgn truk masa study week ! sampai xley nak bgn langsung !
zati n una melawat aku !
terharu gler ! sgt !
thankz korg ! sayang korg !

tapi sem ni xnak sakit ! xnak ! ;p

ni meluahkan perasaan !
boleykan ?
eh blog aku kan ?
sukati aku la ! haha

azilah !
dan kawan 2benc !
goodluck !




mari belajar bersungguh2!
okbaiii !
=)

No comments: