Sunday, September 25, 2011

segalanya demi MPP~!

23 september 2011::5pm::bukit beruang
warga BENC mendaki bukit beruang
*daki la sgt kan ~
ramai gak yg juin ~
tapi gurl stakat 3 org je ~
aku,dee n una
apa boley buat
kami je yg semangat sangat
demi abg MPP SOLEH !
haha ~
poyos di situ ni ~

ok ok !
pic ni
l
l
l
l
V
kami rehat sebentar setelah keletihan mendaki bukit beruang ~
aku berhenti nak amek ganbar je
dyorg yg berehat
haha
*bajet aku xpenat lak kan ~

pic ni lak
l
l
l
V
aku n abg MPP !
ni aku baru je sampai puncak
*macam tinggi sgt je kan
padahal yg lain dah lama sampai
haha

pas 2 apa lagi !
sesi bergambar la
tapi gambar aku xbyk sbb aku yg duk mengambil gmbar
n xde sape nak amek pic aku
=(
sob sob sob ~



lepas dah puas duk kat puncak 2
letih pun dah hilang
kami trun
pergi kat tempat view lak !
kat c2 amek pic lagi !

pic atas ni abg zufri yg amek
macam xikhlas je kan
haha
*jgn mara erk abg zufri ~

setelah hampir nak mgrib
kami pun trun la bawah
pic ni perjalanan nak pulang ke rumah masing2
happening giler ~!
best la korang ni !
sporting jep !
lain kali ley buat aktiviti cm ni lg ~
mengeratkan lagi warga BENC ~

No comments: