Sunday, April 10, 2011

berBASIKAL di UTeM

awak2 semua suka x bersukan?
beriadah?
apa?
xsuka?
hihi =)
saya suka tapi MALAS!
haha =)
tapi hari ni saya rajin ckit,
ckit jela kan
=)
****

10 april 2011
8pagi
persatuan pusat pelajar
****
saya bagun awal hari ni coz semangat nak berbasikal
bangga kot!
sempena hari bebas asap rokok

haish~
lama dah xnaik basikal
mula2 naik 2 cm nak jatuh pun ada,
tapi lama2 tu ok la.
penat kot cz lama dah x exercise
tapi kami masih kuat
kayuh plahan2

dan
kami berjaya tamatkan aktiviti itu
peace! =)


mohle kita tgk gmbar::


ni masa kat FTMK



ni baru nak bermula berbasikal



yang ni dah habis pun aktiviti berbasikal 2


notakaki::majulah sukan untuk negara
peace! =)

2 comments:

TimE_AsR said...

tak ajak.. :(

YAYA said...

lepas ni boleh wakil UTeM :)