Tuesday, December 29, 2009

blueberry cheese sayang kamu 1


ari ni aku br je create blog ni
huhuhu

ari ni adalah ari yang amat memenatkan...
sgala aktiviti aku habis pd pkul 5.30ptg

bermula dgn lecture...
diakhiri dgn perjumpaan kelab futsal...

amat membosankan

tp ada 2 orang yang membuatkan hdup aku ceria

seseorang itu
adala kawan baik aku
name die an..

dan eorang lagi
teman hidup aku...
jeng3

sapekah gerangan itu???
biarlah rahsia..

tp aku agak sedih ari ni sebab
teman hidp aku 2 masam je jumpe aku hari ini...

bila aku tanye nape
die kate die ada mslh..

bila aky sruh die cite pe mslh die
dia ckap blm tiba masanye tok aku thu...

emmmm...
ntahla...
aku sedih...
dia xnak kongsi mslh dgn aku...

tp xpela..
2 hak peribadi dia..

mlm ni kul 9mlm nak kene g dewan
ada taklimat peperiksaan pertengahan semester
boringnyer....

harap esok hidup aku akn mjd lebih menarik...


No comments: